8è Aplec de la Capelleta de Sant Magí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dissabte 28 de juny es va celebrar el 8è Aplec de la Capelleta de Sant Magí amb la celebració d’una missa, un berenar, música i sardanes a càrrec del quartet The Paradises.
L’acte va comptar amb els parlaments de la presidenta de l’Associació, Assumpta Sendra, i es va remarcar especialment les millores que enguany s’han fet a l’entorn de la Capelleta: enjardinament, plantació de moreres i de cent alzines que formen un bosquet, així com un mur de pedra vista que defineix l’esplanada, les escales i la tanca de fusta de tot l’espai i el pàrquing pels cotxes.
D’altra banda, l’endemà diumenge dia 29 a la Plaça Major, com cada any, hi va haver la 7a Trobada d’Intercanvi de Plaques de Cava.
L’acte va comptar amb els parlaments de la presidenta de l’Associació, Assumpta Sendra, i es va remarcar especialment les millores que enguany s’han fet a l’entorn de la Capelleta: enjardinament, plantació de moreres i de cent alzines que formen un bosquet, així com un mur de pedra vista que defineix l’esplanada, les escales i la tanca de fusta de tot l’espai i el pàrquing pels cotxes.
D’altra banda, l’endemà diumenge dia 29 a la Plaça Major, com cada any, hi va haver la 7a Trobada d’Intercanvi de Plaques de Cava.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
