Aquest diumenge, concert a Montblanc de l’Orquestra Treu-li la Pols al Teu Instrument

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Orquestra Simfònica Treu-li la Pols al teu Instrument tancarà la sisena temporada amb un concert aquest diumenge 6 de juliol a dos quarts de nou del vespre al claustre de Sant Francesc de Montblanc.
Es tracta d’un concert organitzat des del Consell Municipal de Joventut de Montblanc i l’Ajuntament del municipi dins els actes del FESTALATEVA 2014 (Setmana de la Joventut de Montblanc). L’orquestra oferirà un concert amb peces de diferents estils, algunes conegudes pel públic, però també amb d’altres estrenades recentment.
L’Orquestra Treu-li la Pols al teu Instrument, actualment sota la direcció de Borja Moll, es va crear amb la finalitat de reagrupar antics estudiants de les escoles de música de la Conca de Barberà i tornar a gaudir de la música conjuntament.
Es tracta d’un concert organitzat des del Consell Municipal de Joventut de Montblanc i l’Ajuntament del municipi dins els actes del FESTALATEVA 2014 (Setmana de la Joventut de Montblanc). L’orquestra oferirà un concert amb peces de diferents estils, algunes conegudes pel públic, però també amb d’altres estrenades recentment.
L’Orquestra Treu-li la Pols al teu Instrument, actualment sota la direcció de Borja Moll, es va crear amb la finalitat de reagrupar antics estudiants de les escoles de música de la Conca de Barberà i tornar a gaudir de la música conjuntament.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
