El Pla d’Ocupació Conca de Barberà 2014 ja es troba en ple funcionament

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Gràcies al conveni de col·laboració signat entre la Diputació de Tarragona i Concactiva, cinc persones que es trobaven en situació d’atur han començat a treballar en una brigada amb què realitzaran diferents tasques d’embelliment i millora d’espais verds i jardins municipals, així com tasques de pintura en espais públics dels diferents municipis de la Conca de Barberà.
Els treballs es duran a terme en els propers sis mesos i són fruit de la voluntat de promoure l’ocupació a la Conca de Barberà mitjançant l’execució de plans d’ocupació destinats a millorar les condicions individuals i professionals de les persones treballadores.
Els treballs es duran a terme en els propers sis mesos i són fruit de la voluntat de promoure l’ocupació a la Conca de Barberà mitjançant l’execució de plans d’ocupació destinats a millorar les condicions individuals i professionals de les persones treballadores.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
