Comença el camp de treball a l’entorn dels Molins de la Vila de Montblanc

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Onze joves de la Conca de Barberà, entre 14 i 17 anys, han iniciat aquesta setmana els treballs de recuperació de l’entorn dels Molins de la Vila de Montblanc dins el camp de treball organitzat per l’Oficina Jove de la Conca de Barberà i l’Ajuntament de Montblanc amb la col·laboració del Museu Comarcal.

Els joves treballaran a l’entorn dels Molins de la Vila durant dues setmanes, tot fent-hi tasques de neteja de l’espai i realitzant també activitats culturals i de lleure complementàries. A través del camp de treball es vol desenvolupar entre els joves uns coneixements i uns valors implícits d’una manera vivencial, solidària i pedagògica. També s’han previst una sèrie d’activitats lúdiques relacionades amb el medi ambient i la tradició cultural del territori.

Els joves han creat el blog molinsdelavila.blogspot.com, on cada dia expliquen les tasques que realitzen i hi pengen diferents imatges de la feina realitzada.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres