Mor un ciclista a la ViP Xtrem

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Un ciclista que participava en la popular cursa de BTT ViP (Vimbodí i Poblet) ha perdut la vida aquest dissabte al matí, en una cursa on participaven més de 600 ciclistes. La cursa ha estat suspesa per a l’organització. La causa de la mort, segons primers apunts que ElVallenc.cat ha tingut accés, seria a conseqüència d’una parada cardíaca.

La cinquena edició de la ViP Xtrem ha estat suspesa per la tragèdia de la mort d’un ciclista de 34 anys a primera hora del matí, segons ha pogut saber aquesta redacció. Segons primeres informacions, el participant seria de Valls. El ciclista hauria sofert una aturada cardíaca, segons informen els agents que han assistit al lloc de l’accident. El ciclista,  hauria perdut la vida entre Vilanova de Prades i Prades, al voltant de les 9 del matí.

La ViP Xtrem arrencava a primera hora del matí, sent una de les curses BTT més interessants de la província de Tarragona, i passava per diferents comarques, entre elles la Conca de Barberà i l’Alt Camp. En aquesta cinquena edició s’esperava una forta participació, com així ha estat, però la cursa s’ha hagut de suspendre per la notícia de la mort d’un dels participants. Fins al lloc de l’accident s’hi ha apropat SEM, ambulància, Bombers i Mossos d’Esquadra.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres