Montblanc tornarà a anar de tapes per tercer any consecutiu

Montblanc

Els "Dimecres Tapa" comença el 16 de juliol
Els "Dimecres Tapa" comença el 16 de juliol
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Per tercer any consecutiu, Montblanc tornarà a anar de tapes; això sí, amb la ferma voluntat enguany, d’ampliar la promoció i el ventall de visitants més enllà de la Vila Ducal i arribar a poblacions com Valls, Reus o Tarragona per atreure’n visitants.

Fins a vint-i-dos establiments elaboraran, doncs, cada dimecres, del 16 de juliol i fins al 27 d’agost, diferents propostes de tapa, amb la novetat enguany d’ampliar el paper que hi juga la Denominació d’Origen Conca de Barberà.

Així, per dos euros la tapa i un euro i mig la copa de vi. Els tres cellers de la DO que oferiran els seus vins seran Rosa Maria Torres el rosat, Celler Mas Foraster el blanc i Rendé Masdéu el negre.

Els vint-i-dos establiments participants enguany signifiquen un rècord en relació amb les dues edicions anteriors i tot plegat significa un gran esforç organitzatiu per les parts implicades i, fins i tot, a través d’un acord amb el Càmping Montblanc i l’Oficina de Turisme de Montblanc, es vol fer arribar la iniciativa als molts turistes francesos que s’allotgen al càmping a través d’un servei de traducció.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres