Bons resultats en la campanya “Suma MÉS a la motxilla”

Material recollit
Material recollit
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La segona edició de la campanya “Suma MÉS a la motxilla”, a diferència de la primera, s’ha realitzat a les acaballes del curs escolar. A més, la campanya, que busca la col·laboració dels conquencs i conquenques a recollir material escolar, feta amb l’ajuda de Càritas i diversos Ajuntaments, també ha comptat amb la col·laboració de les escoles.

Aquest cop el material recollit no ha estat tant en quantitat, però, des de l’organització es valora el bon estat de tot el que s’ha recollit, fet que fa que molts infants de la comarca puguin ser ajudats pensant en el proper curs.

“Suma MÉS a la motxilla” va acabar el passat divendres 20 de juny a les escoles, allargant-se fins el 4 de juliol a la seu del Consell Comarcal de la Conca de Barberà.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres