El XXXIV Cicle Els Orgues de Catalunya s’enceta a Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Avui divendres 11 de juliol s’enceta el XXXIV Cicle Els Orgues de Catalunya, un cicle de concerts que organitza l’Associació Catalana de l’Orgue arreu del Principat i que enguany s’iniciarà amb un primer concert a Montblanc.
Així, a les deu de la nit, a l’orgue de la Parròquia de Santa Maria de Montblanc tindrà lloc el concert a càrrec d’Eudald Dantí.
El cicle Els Orgues de Catalunya té lloc durant els mesos de juliol i setembre. El darrer concert es durà a terme a la Basílica de Santa Maria del Mar el dia 9 de setembre per Jordi Figueras.
Així, a les deu de la nit, a l’orgue de la Parròquia de Santa Maria de Montblanc tindrà lloc el concert a càrrec d’Eudald Dantí.
El cicle Els Orgues de Catalunya té lloc durant els mesos de juliol i setembre. El darrer concert es durà a terme a la Basílica de Santa Maria del Mar el dia 9 de setembre per Jordi Figueras.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
