Blancafort també participa en la campanya “Supera’t, reciclar compensa”

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Blancafort també s’ha sumat a la campanya que organitza el Consell Comarcal sobre reciclatge “Supera’t, reciclar compensa”.

Al municipi es va repartir un kit de recollida de matèria orgànica a les cases del poble, que constava d’un cubell de matèria orgànica, un paquet de bosses compostables, un díptic informatiu i una bossa de compost amb llavor per plantar.

Per altra banda, també s’han realitzat visites als grans productors del municipi i també un taller sobre el reciclatge a l’escola municipal.

Aquesta campanya està destinada a augmentar els bons resultats de quantitat i qualitat de la matèria orgànica recollida en el municipi i en la totalitat de la comarca.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres