Segons la USPAC, la comissaria dels Mossos de Montblanc està sota mínims

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Unió Sindical de la Policia Autonòmica de Catalunya (USPAC) va informar fa uns quants dies que la manca de noves promocions de Mossos d’Esquadra suposa «l’eliminació» del reforç de les comarques de costa amb efectius procedents de les noves promocions. Aquesta manca d’increment d’efectius de policies autonòmics ha generat una redistribució dels efectius actuals a les comissaries, reforçant els municipis de Salou i Cambrils amb efectius de les comarques de l’Alt Camp i la Conca de
Barberà.

La USPAC, en declaracions a la nostra redacció, ha informat que dilluns passat 7 de juliol, en comptes d’entrar vuit efectius a la comissaria de Montblanc, que és la xifra òptima per garantir un bon servei, n’han quedat, finalment, només tres per tota la comarca de la Conca de Barberà, mentre que cinc han estat destinats a la costa.

Aquesta mateixa font apunta que això —només tres efectius per tota la Conca de Barberà— suposa que «una persona estigui a l’entrada de la recepció de la comissaria per atendre el telèfon, un altre agent per agafar les denúncies de qualsevol ciutadà i una sola persona, que no forma ni una patrulla, per sortir amb el vehicle pel carrer.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres