Les Piles realitza un taller amb el marro de les càpsules de cafè

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dimarts 15 de juliol les Piles organitza un taller per a infants i joves anomenat “Aquí hi ha marro”.
L’activitat es durà a terme a les onze del matí a la piscina municipal i és una iniciativa de l’Oficina Jove Conca de Barberà en col·laboració amb l’Ajuntament de les Piles i la Direcció General de Joventut.
El taller consisteix a realitzar clauers amb càpsules de cafè de tipus Nespresso. També es farà un taller de jardineria en el qual es decorarà una torreta i es plantarà una llavor aprofitant el marro sobrant de les càpsules de cafè.
Aquests tallers tenen com a finalitat fomentar el reciclatge i la reutilització, així com realitzar accions que promoguin l’oferta d’activitats als pobles i potenciar les habilitats, la motricitat fina i la creativitat dels infants.
Al llarg de l’estiu, el taller “Aquí hi ha marro” es durà a terme als 14 municipis que tenen conveni amb l’Oficina Jove. Per ara, ja s’ha realitzat en altres municipis de la comarca.
L’activitat es durà a terme a les onze del matí a la piscina municipal i és una iniciativa de l’Oficina Jove Conca de Barberà en col·laboració amb l’Ajuntament de les Piles i la Direcció General de Joventut.
El taller consisteix a realitzar clauers amb càpsules de cafè de tipus Nespresso. També es farà un taller de jardineria en el qual es decorarà una torreta i es plantarà una llavor aprofitant el marro sobrant de les càpsules de cafè.
Aquests tallers tenen com a finalitat fomentar el reciclatge i la reutilització, així com realitzar accions que promoguin l’oferta d’activitats als pobles i potenciar les habilitats, la motricitat fina i la creativitat dels infants.
Al llarg de l’estiu, el taller “Aquí hi ha marro” es durà a terme als 14 municipis que tenen conveni amb l’Oficina Jove. Per ara, ja s’ha realitzat en altres municipis de la comarca.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
