La banda montblanquina The Sick Side presenta el seu primer disc aquest dissabte

Montblanc

Cartell de l'acte
Cartell de l'acte
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El proper dissabte dia 19 de juliol, la banda montblanquina The Sick Side presentarà el primer disc a la seva vila natal.

El concert començarà a partir de les set de la tarda d’aquest dissabte al Bar Lennon de Montblanc, un acte gratuït en el qual The Sick Side presentarà el seu primer treball, Born to kill.

A més del concert dels montblanquins The Sick Side, també es comptarà amb Filthies, una banda reusenca de punk-rock.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres