La Diputació destinarà 50.000 euros al Centre d’Acollida Turística i l’agrobotiga comarcal de la Cooperativa de Montblanc

Montblanc

Imatge de la Cooperativa de Montblanc
Imatge de la Cooperativa de Montblanc
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, i l’alcalde de Montblanc, Josep Andreu, han signat aquesta setmana un conveni en el qual es presenta una col·laboració de 50.000 euros per part de la Diputació per a l’arranjament d’un centre d’acollida turística i d’una agrobotiga comarcal a la Cooperativa de Viticultors de Montblanc.

L’edifici de la Cooperativa de Viticultors de Montblanc està actualment en obres amb la finalitat de millorar l’edifici, obra de Cèsar Martinell. El projecte inclou una agrobotiga comarcal, una vinoteca comarcal, un centre de recepció i acollida turística, espais tècnics complementaris, serveis, espais comuns i altres adequacions per fer de les noves instal·lacions el punt i final de les rutes guiades pel nucli medieval de Montblanc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres