Ja han començat “Els Dimecres Tapa!” a Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Ahir dimecres 16 de juliol, els vint-i-dos establiments participants a “Els dimecres tapa!” van començar a servir les seves propostes per l’edició d’aquest estiu.
La d’ahir era la primera jornada de tapes, que se servien des de les vuit de la tarda a les onze de la nit i que, a partir d’ara i fins al proper 27 d’agost, cada dimecres ompliran d’ambient la vila.
Molts van ser els que van començar ahir a fer la ruta pels diferents establiments que ofereixen tapa enguany, l’any que més participació hi ha.
A més, per aquells que vulguin optar a guanyar un sopar per a dues persones a un dels establiments participants, en cada indret se’ls segella la butlleta i, si s’emplenen totes vint-i-dues, entraran al sorteig. També, amb la butlleta, es pot votar les tres millors tapes que s’hagin tastat.
Com dèiem, la d’ahir va ser just la primera nit de “Els dimecres tapa!” i ja va ser força el moviment de montblanquins i montblanquines pels carrers de la vila tastant les diferents tapes al preu de 2 euros acompanyades d’un vi (blanc, negre o rosat) de la Denominació d’Origen Conca de Barberà al preu d’1,5 euros.
La d’ahir era la primera jornada de tapes, que se servien des de les vuit de la tarda a les onze de la nit i que, a partir d’ara i fins al proper 27 d’agost, cada dimecres ompliran d’ambient la vila.
Molts van ser els que van començar ahir a fer la ruta pels diferents establiments que ofereixen tapa enguany, l’any que més participació hi ha.
A més, per aquells que vulguin optar a guanyar un sopar per a dues persones a un dels establiments participants, en cada indret se’ls segella la butlleta i, si s’emplenen totes vint-i-dues, entraran al sorteig. També, amb la butlleta, es pot votar les tres millors tapes que s’hagin tastat.
Com dèiem, la d’ahir va ser just la primera nit de “Els dimecres tapa!” i ja va ser força el moviment de montblanquins i montblanquines pels carrers de la vila tastant les diferents tapes al preu de 2 euros acompanyades d’un vi (blanc, negre o rosat) de la Denominació d’Origen Conca de Barberà al preu d’1,5 euros.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
