Actes del Tricentenari a Barberà de la Conca

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Barberà de la Conca viurà demà dissabte dia 19 de juliol diferents actes emmarcats dintre del Tricentenari 1714-2014.
A les 11:30 h es realitzaran Jocs del 1714. La memòria lúdica del Tricentenari per la companyia Jocs l’Anònima. Una activitat destinada a tots els públics que es realitzarà a la plaça de l’Hospital.
D’altra banda, a les 19 h, a la capella del castell de Barberà de la Conca, hi ha prevista una conferència a càrrec de l’historiador Gabriel Serra sota el títol “Els homes de Felip V. Els ajuntaments borbònics a la Conca de Barberà (1714-1738)” . El mateix Gabriel Serra oferirà també una xerrada amb el tema “La guerra de Successió a la Conca de Barberà: la posta en marxa de l’ajuntament botifler de Barberà”.
A les 11:30 h es realitzaran Jocs del 1714. La memòria lúdica del Tricentenari per la companyia Jocs l’Anònima. Una activitat destinada a tots els públics que es realitzarà a la plaça de l’Hospital.
D’altra banda, a les 19 h, a la capella del castell de Barberà de la Conca, hi ha prevista una conferència a càrrec de l’historiador Gabriel Serra sota el títol “Els homes de Felip V. Els ajuntaments borbònics a la Conca de Barberà (1714-1738)” . El mateix Gabriel Serra oferirà també una xerrada amb el tema “La guerra de Successió a la Conca de Barberà: la posta en marxa de l’ajuntament botifler de Barberà”.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
