La banda montblanquina The Sick Side presenta el seu primer treball

Portada del disc
Portada del disc
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Dissabte 19 de juliol la banda montblanquina The Sick Side va presentar el seu primer treball, titulat Born to Kill.

El grup va fer la presentació del seu primer disc tot oferint un concert al Bar Lennon de Montblanc.

El nou disc de la formació montblanquina consta de dotze temes de rock, cantat en anglès, i va ser enregistrat als estudis Más Allá de Valls.

Si voleu escoltar com sona The Sick Side, podeu fer-ho als següents links.


https://www.facebook.com/pages/The-Sick-Side/535224796532994?fref=ts

http://thesickside.bandcamp.com/releases

https://play.spotify.com/album/34EGfCxnk1gxaVKjrhn8fi


Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres