Èxit musical del primer concert de la Ruta del Cister d’aquest estiu

Imatge del concert que es va fer dissabte a Vallbona de les Monges
Imatge del concert que es va fer dissabte a Vallbona de les Monges
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El primer concert d’estiu de La Ruta del Cister es va celebrar dissabte dia 19 de juliol al monestir de Vallbona de les Monges, va ser un gran èxit musical amb el grup MD Saxophone Quartet.

Van assistir al monestir de Vallbona de les Monges un centenar d’espectadors que van gaudir de l’actuació brillant del quartet format per David Salleras – soprano, Joan Soler – baríton, Tere Gómez – tenor, Miguel Valles – alt.

El proper concert de la ruta del Cister serà el proper 9 d’agost. En aquesta ocasió el concert tindrà lloc al monestir de Santes Creus i anirà a càrrec del grup Soulshine Voices. El concert començarà a les deu de la nit.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres