Acaba la campanya “Supera’t, reciclar compensa”

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El divendres dia 4 de juliol, el Consell Comarcal de la Conca de Barberà va realitzar l’última visita a grans productors de la comarca, sobre la sensibilització i accions del reciclatge dins la campanya anomenada “Supera’t, reciclar compensa”.
Les visites s’han dut a terme a tota la comarca i durant tot el mes de juny i juliol amb finalitat d’intentar posar a disposició de tots les eines necessàries per realitzar la recollida selectiva i reduir residus.
Aquesta campanya es realitza deu anys després d’haver instaurat la separació de la matèria orgànica a la comarca i busca millorar les estadístiques del reciclatge d’aquesta fracció i millorar, especialment, la qualitat d’aquesta, tot reduint el percentatge d’impropis.
Les visites s’han dut a terme a tota la comarca i durant tot el mes de juny i juliol amb finalitat d’intentar posar a disposició de tots les eines necessàries per realitzar la recollida selectiva i reduir residus.
Aquesta campanya es realitza deu anys després d’haver instaurat la separació de la matèria orgànica a la comarca i busca millorar les estadístiques del reciclatge d’aquesta fracció i millorar, especialment, la qualitat d’aquesta, tot reduint el percentatge d’impropis.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
