Acaba la campanya “Supera’t, reciclar compensa”

La campanya portava per lema "Supera't, reciclar compensa"
La campanya portava per lema "Supera't, reciclar compensa"
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El divendres dia 4 de juliol, el Consell Comarcal de la Conca de Barberà va realitzar l’última visita a grans productors de la comarca, sobre la sensibilització i accions del reciclatge dins la campanya anomenada “Supera’t, reciclar compensa”.

Les visites s’han dut a terme a tota la comarca i durant tot el mes de juny i juliol amb finalitat d’intentar posar a disposició de tots les eines necessàries per realitzar la recollida selectiva i reduir residus.

Aquesta campanya es realitza deu anys després d’haver instaurat la separació de la matèria orgànica a la comarca i busca millorar les estadístiques del reciclatge d’aquesta fracció i millorar, especialment, la qualitat d’aquesta, tot reduint el percentatge d’impropis.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres