Les Piles serà el primer poble de la comarca a jugar al Joc de “l’Oca” de la Conca

Les Piles jugarà al joc de "l'Oca" de la Conca
Les Piles jugarà al joc de "l'Oca" de la Conca
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Oficina Jove de la Conca de Barberà en col·laboració amb el Consell Comarcal, els ajuntaments de la comarca i la Direcció General de Joventut han realitzat el Joc de la Conca “l’Oca”, que s’estrenarà el dia 1 d’agost al municipi de les Piles (a les sis hores).

El Joc de la Conca “l’Oca” és com el joc de l’Oca tradicional i el Trivial junts, però adaptat a la nostra comarca, la Conca de Barberà. El taulell és una lona de 6 m de llarg per 4 d’ample, aproximadament, que té serigrafiat un dibuix de la Conca de Barberà amb 70 caselles que corresponen als pobles i pedanies de la comarca. S’hi juga amb un dau gegant i hi poden participar 4 equips formats cadascun per un màxim de 3 membres.

L’objectiu de l’Oca és contribuir a generar un sentiment de pertinença i d’arrelament municipal i comarcal i donar a conèixer la comarca. Per aquest motiu, quan els participants caiguin a la casella del l’oca hauran de contestar una pregunta sobre la Conca de Barberà per tal de poder continuar avançant.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres