Montblanc viurà una tarda de piscina amb el Chillout Saludable

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El proper dijous 31 de juliol a la tarda el temps es pararà a Montblanc. L’atenció es traslladarà a la piscina municipal, on a partir de les cinc de la tarda tothom qui s’hi vulgui acostar podrà aprendre com es preparen diversos còctels de fruites i begudes refrescants. I el que és més important: podrà degustar-los. L’Ajuntament i l’Oficina Jove han organitzat la proposta, que també comptarà amb un acompanyament musical, tot plegat per ajudar a crear un ambient relaxat i de comoditat.
Com que el chillout es durà a terme dins el recinte de la piscina, és imprescindible poder-hi accedir per tal de participar-hi. Per això aquells que no tinguin abonament per aquestes instal·lacions poden adquirir l’entrada d’un dia i venir a refrescar-se, i entre capbussada i capbussada gaudir d’un bon còctel i de bona música.
Aquesta activitat ja es va realitzar l’any 2012 en el marc de l’estiu jove de l’Oficina Jove de la Conca de Barberà. La novetat d’enguany és que abans de fer el tastet, cada participant es col·locarà unes ulleres i haurà de passar per un seguit de proves. Primerament el participant haurà agafarà les claus i obrirà un pany. Posteriorment haurà de seure en una cadira. Seguidament es passarà entre una filera de cons fent ziga-zaga. Després es trobarà amb una gerra i tindran que omplir-se un got i beure’n. Tot seguit haurà de pagar amb monedes. Finalment el participant tindrà que escriure un missatge de text. Un cop acabat aquest circuit es donarà un tiquet i el participant podrà passar a fer i beure la seva beguda sense alcohol.
El taller té per objectiu conscienciar els joves dels efectes fisiològics del consum d’alcohol alhora que donar conèixer altres possibilitats de festa més saludable.
Com que el chillout es durà a terme dins el recinte de la piscina, és imprescindible poder-hi accedir per tal de participar-hi. Per això aquells que no tinguin abonament per aquestes instal·lacions poden adquirir l’entrada d’un dia i venir a refrescar-se, i entre capbussada i capbussada gaudir d’un bon còctel i de bona música.
Aquesta activitat ja es va realitzar l’any 2012 en el marc de l’estiu jove de l’Oficina Jove de la Conca de Barberà. La novetat d’enguany és que abans de fer el tastet, cada participant es col·locarà unes ulleres i haurà de passar per un seguit de proves. Primerament el participant haurà agafarà les claus i obrirà un pany. Posteriorment haurà de seure en una cadira. Seguidament es passarà entre una filera de cons fent ziga-zaga. Després es trobarà amb una gerra i tindran que omplir-se un got i beure’n. Tot seguit haurà de pagar amb monedes. Finalment el participant tindrà que escriure un missatge de text. Un cop acabat aquest circuit es donarà un tiquet i el participant podrà passar a fer i beure la seva beguda sense alcohol.
El taller té per objectiu conscienciar els joves dels efectes fisiològics del consum d’alcohol alhora que donar conèixer altres possibilitats de festa més saludable.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
