Cicle d'actuacions DI-XOUS de la Gelateria el Carquinyoli Cobo

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La gelateria –el Carquinyoli Cobo- de l'Espluga de Francolí, enceta un nou cicle d’actuacions d’estiu per potenciar les nits de dijous a la fresca. El cicle comença aquest dijous 31 amb el concert del grup de versions montblanquí D.A.S, i s’allargarà fins al setembre. Les actuacions es duran a terme a la seva terrassa de la plaça de l’església que comptarà amb diferents grups de musica, duos, monologuistes i -el gran club del xist d’estiu-.
L’organització ha volgut conformar un cartell on tots els membres siguin de la Conca de Barberà per tal de potenciar els espectacles de proximitat.
El “Xou” d’aquest dijous començarà a les 21 hores i la resta seran a partir de les 22:30. El mateix establiment oferirà sopars prèvia reserva per acompanyar les actuacions.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres