‘Wine & Music KM0’, la nova proposta musical de Barjaula per aquest estiu

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Associació Juvenil Barjaula torna a programar, per aquest estiu, una tarda de músics de la Conca de Barberà. Després de la bona acollida de la jornada de l’any passat, que es va celebrar en motiu dels deu anys de l’entitat, Barjaula ha decidit tornar a programar una tarda de música amb gent de la comarca el proper dijous 14 d’agost.
Aquesta edició, que es fa sota el nom de ‘Wine & Musica KM0’, combinarà música i vins al Claustre de Sant Francesc, un espai ideal per escoltar música en directe. La jornada començarà a les 7 de la tarda i s’allargarà fins a les 11 de la nit. Durant la tarda es podran degustar vins dels cellers Mas Foraster, Rosa Maria Torres i Rendé Masdeu. També es podran degustar pizzes al nou bar Sant Francesc.
Els músics que hi participaran seran Anton Duch, el grup espluguí Anatòlia, Xavier Iborra, Joan Pau Jàvega, Josep Calvet i Abisme. Tots ells són músics de la Conca de Barberà, algun dels quals actuarà per primera vegada. Així, aquesta festa també vol ser una plataforma i una oportunitat perquè nous músics es donin a
conèixer.
El vespre musical organitzat per Barjaula es fa en el marc de les Nits a la Fresca que organitza l’Ajuntament de Montblanc, i que cada dijous omple el Claustre de Sant Francesc de música, teatre i vins.
Aquesta edició, que es fa sota el nom de ‘Wine & Musica KM0’, combinarà música i vins al Claustre de Sant Francesc, un espai ideal per escoltar música en directe. La jornada començarà a les 7 de la tarda i s’allargarà fins a les 11 de la nit. Durant la tarda es podran degustar vins dels cellers Mas Foraster, Rosa Maria Torres i Rendé Masdeu. També es podran degustar pizzes al nou bar Sant Francesc.
Els músics que hi participaran seran Anton Duch, el grup espluguí Anatòlia, Xavier Iborra, Joan Pau Jàvega, Josep Calvet i Abisme. Tots ells són músics de la Conca de Barberà, algun dels quals actuarà per primera vegada. Així, aquesta festa també vol ser una plataforma i una oportunitat perquè nous músics es donin a
conèixer.
El vespre musical organitzat per Barjaula es fa en el marc de les Nits a la Fresca que organitza l’Ajuntament de Montblanc, i que cada dijous omple el Claustre de Sant Francesc de música, teatre i vins.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
