Espaldamaceta i El Artristre a la Musi-Cata de Mas Foraster, aquest dissabte

Cartell de la Musi-Cata a Mas Foraster
Cartell de la Musi-Cata a Mas Foraster
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dissabte 16 d’agost torna una nova edició de la Musi-Cata, l’esdeveniment cultural que integra el vi i la música organitzat al Celler Mas Foraster de Montblanc.

En aquest cas serà una nova edició, desprès de l’èxit obtingut en la primera que es va fer el 12 de juliol, amb l’actuació d’Espaldamaceta i El Artristre del Humor. A partir de les 19.30h a un preu d’entrada de 25 euros.

A més, aquesta segona edició presenta novetats ja que els participants podran gaudir d’una visita al celler, prèvia als concerts, i sopar. També es podrà visitar dues exposicions, una de pintura, de l’artista montblanquina Natàlia Ferré, i una altra de fotografia, de Jon TC Photo.

Quant a les actuacions d’aquest dissabte, com dèiem, es comptarà amb el tarragoní Espaldamaceta (José Juan González) que actuarà a Mas Foraster abans de la seva minigira a les Illes Balears i obsequiarà, amb temes com, per exemple “Ahora que la mierda ya me llega hasta los ojos”, inclosa a la banda sonora de la darrera pel·lícula de Paco León, “Carmina y Amén”.

En referència al vila-secà El Artristre, farà una actuació on els seus monòlegs musicats i amb un humor molt crític adaptats per l’ocasió al tipus d’espectacle com és la Musi-Cata, arrencaran més d’un somriure entre els assistents.
 
Durant tota la nit el públic podrà degustar fins a quatre tipus de vins diferents del propi celler.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres