Jazz Anouhom tancarà el cicle de concerts d’estiu de La Ruta del Cister

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Avui divendres, 15 d’agost, a les 19 hores, el grup Jazz Anouhom tancarà el desè cicle de concerts d’estiu de la Ruta del Cister al convent de Sant Bartomeu de Bellpuig.
Jazz Anouhom, encapçalat per Oriol Gonzalez, proposa, sota el títol de The Standard Side, un repertori basat en els estàndards més coneguts del jazz, a partir de composicions creades o que han popularitzat músics de la talla de Gershwin, Ellington, Reinhardt, Jobim, Louis Amstrong o Ray Charles, entre altres.
La proposta té una sonoritat amb un marcada originalitat, ja que es basa no pas en la usual formació d’estàndards a l’ús amb base de piano, sinó en l’especial estil que ja fa més de 50 anys varen desenvolupar guitarristes com Charlie Byrd o Laurindo Almeida i saxofonistes com Scott Hamilton o Stan Getz.
Un any més, Bellpuig acull un concert de qualitat amb l’objectiu de satisfer amb una proposta adequada a l’espai i que permet gaudir d’una manera d’entendre la música sense presses, prejudicis ni artificis.
Jazz Anouhom, encapçalat per Oriol Gonzalez, proposa, sota el títol de The Standard Side, un repertori basat en els estàndards més coneguts del jazz, a partir de composicions creades o que han popularitzat músics de la talla de Gershwin, Ellington, Reinhardt, Jobim, Louis Amstrong o Ray Charles, entre altres.
La proposta té una sonoritat amb un marcada originalitat, ja que es basa no pas en la usual formació d’estàndards a l’ús amb base de piano, sinó en l’especial estil que ja fa més de 50 anys varen desenvolupar guitarristes com Charlie Byrd o Laurindo Almeida i saxofonistes com Scott Hamilton o Stan Getz.
Un any més, Bellpuig acull un concert de qualitat amb l’objectiu de satisfer amb una proposta adequada a l’espai i que permet gaudir d’una manera d’entendre la música sense presses, prejudicis ni artificis.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
