Una dotació de Bombers de reten tot i estar controlat el foc en un paller a Santa Coloma

Imatge del paller que va cremar a Santa Coloma de Queralt
Imatge del paller que va cremar a Santa Coloma de Queralt
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Segons informaven els Bombers de la Generalitat a aquesta redacció, ahir dimarts 12 d'agost, a les 13.06 h., rebien un avís per foc al terme de Santa Coloma de Queralt.

L'incendi s'havia produït en una nau situada a les afores de la població, a la carretera que comunica amb el municipi de Vallfogona de Riucorb. La nau, que emmagatzemava bales de palla, i d'uns 1.500 m2, va quedar totalment calcinada i es va cremar, també, la totalitat de la palla que hi havia a l'interior, el que suposa, uns 9.000 m3 de palla.

Es van traslladar varies dotacions de mitjans terrestres dels Bombers de la Generalitat fins al lloc de l'incendit, també dos mitjans aeris de suport.

Sortosament el foc no es va escampar fora de la nau, tot i així, els Bombers, durant la tarda, van fer un cercle de seguretat per evitar el salt d'alguna guspira al haver-hi previsió de vent per l'endemà.

L'incendi ja està apagat i durant tota la jornada del dia següent (dimecres) una dotació de Bombers ha estat de reten.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres