L’ANC Conca de Barberà difon un vídeo de l’assaig de la V del 5 de setembre

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Tal com anunciàvem fa uns dies, l’Assemblea Nacional Catalana de la Conca de Barberà està preparant un assaig de la V a Montblanc per mostrar el suport a la consulta del proper 9 de novembre. Així, el divendres 5 de setembre Conca de Barberà per la independència organitzarà una V a la plaça de Sant Francesc de Montblanc a les 7 del vespre. Un acte que pretén mostrar el suport dels conquencs i les conquenques a la gran V que organitza l’ANC a Barcelona l’11 de setembre.

Per tal de promocionar l’assaig i fer una crida a la participació, l’ANC Conca de Barberà ha difòs un vídeo a les xarxes socials protagonitzat per Judit Garcia i David Potau, del grup Origen, i que podeu veure a continuació.

Aquest acte serà un darrer impuls i una demostració de força de l’independentisme de la Conca de Barberà, a les vigílies de la Festa Major de Montblanc i, sobretot, a la transcendental diada de l’11 de setembre de 2014.

Recordem que l’ANC de la Conca ja ha organitzat actes massius com el passat 20 de juliol de 2013 on més de 2.000 persones van encerclar la muralla de Montblanc, o la marxa que va recórrer Montblanc, l’Espluga de Francolí i Poblet  l’1 de setembre de 2012 o les enceses d’espelmes a les places de diversos pobles.


Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres