La 44a Festa de la Verema passa a anomenar-se “Brinda’m vi”

Festa de la Verema 2014
Festa de la Verema 2014
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El cap de setmana del 30 i 31 d’agost arriba una nova edició de la Festa de la Verema, la ja tradicional i particular festa dels vins amb Denominació d’Origen Conca de Barberà.

La principal novetat d’enguany, en la que la festa arriba a la seva 44a edició, és el canvi de nom, ja que la Festa de la Verema passa a anomenar-se “Brinda’m vi”. A partir d’aquest nou eslògan s’anomenarà a moltes de les activitats que s’han programat com, per exemple, el brinda’m baccus, brinda’m música, brinda’m most o brinda’m foc.

D’altra banda, també destaca la primera edició del brinda’m baccus, que es farà a la Taverna de l’Art Restaurant. Aquesta activitat serà una festa dels sentits que permetrà maridar una selecció de sis vins i caves de la DO Conca de Barberà amb sis tapes d’alta cuina. Aquest acte tindrà lloc ja el divendres 29 d’agost.

A banda de les diferents activitats programades doncs, durant el cap de setmana s’oferirà una mostra i degustació de vins dels diferents cellers i cooperatives de la Denominació d’Origen. La Fira també inclou la degustació de cava i productes del camp de productors i artesans de la Conca de Barberà.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres