Vimbodí prepara la I Festa del Vidre Artesà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Vitrum, la festa del vidre artesà, aquest és el nom amb el que s’ha batejat aquesta nova iniciativa que s’estrenarà el proper 4 d’octubre a Vimbodí.
La I Festa del vidre artesà del municipi, organitzada per l’Ajuntament, pretén ser una festa de caràcter anual per donar un pas endavant en la promoció de la tradició vidriera de Vimbodí i, evidentment, el Museu i Forn del Vidre de Vimbodí en serà l’epicentre, amb demostracions del mestre vidrier Paco Ramos.
A més, la festa també comptarà amb activitats de caire artesanal, comercial i lúdic repartides per carrers i places del poble.
Cal apuntar, d’altra banda, que ja es coneix el cartell d’aquesta primera edició, dissenyat per Marc Martí a partir d’una fotografia de Lluís Grau Pàmies.
La I Festa del vidre artesà del municipi, organitzada per l’Ajuntament, pretén ser una festa de caràcter anual per donar un pas endavant en la promoció de la tradició vidriera de Vimbodí i, evidentment, el Museu i Forn del Vidre de Vimbodí en serà l’epicentre, amb demostracions del mestre vidrier Paco Ramos.
A més, la festa també comptarà amb activitats de caire artesanal, comercial i lúdic repartides per carrers i places del poble.
Cal apuntar, d’altra banda, que ja es coneix el cartell d’aquesta primera edició, dissenyat per Marc Martí a partir d’una fotografia de Lluís Grau Pàmies.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
