Campanya de Conca de Barberà per la Independència (ANC) per incentivar la participació a la consulta del 9N

Un instant del rodatge
Un instant del rodatge
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Amb la voluntat d’incentivar la participació popular en la consulta nacional del proper 9 de novembre, Conca de Barberà per la Independència (ANC) encetarà, a partir de la setmana vinent, una campanya audiovisual sota el nom “Decidim”.

Es tracta d’un projecte que consta d’una desena de vídeos protagonitzats per diferents ciutadants de pobles de la comarca. Tal com explica Eva Pomares, coordinadora del projecte, “Hem demanat a ciutadans de diferents edats, pobles i professions de la Conca que ens expliquin els seus anhels sobre el futur i sobre el procés independentista. Tots els motius són diferents. I tots, igualment valuosos. És empenyent des de la base que construirem un nou país. Aquestes ganes d’evolucionar es fan patents en aquests retrats personals”.

Aquests vídeos es podran veure als canals de Youtube de l’ANC comarcal i nacional. També mitjançant els comptes de Facebook i Twitter de Conca de Barberà per la Independència. El primer es bolcarà a les xarxes socials el proper 27 d’agost. A partir d’aquest dia, se n’estrenarà un cada setmana fins el 9 de novembre.
 
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres