Aquest 1 de maig engega la XVII Marxa per les terres del Gaià

Aquesta es durà a terme els dies 1, 2 i 3 de maig

Santa Coloma de Queralt

Imatge d'una edició anterior de la Marxa del riu Gaià
Imatge d'una edició anterior de la Marxa del riu Gaià
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Els dies 1, 2 i 3 de maig es durà a terme la XVII Marxa per les Terres del Gaià. Es tracta d’una marxa a peu pels pobles de les Terres del riu Gaià per reivindicar la conservació i la protecció d’aquest territori i del cabal ecològic del riu.

El dia 1 de maig es farà l’etapa que vade Santa Coloma de Queralt al Pont d’Armentera (26 km). Aquesta serà una ruta llarga amb diversos creuaments del riu. Es pot acabar a Querol qui ho desitgi. L’Ajuntament oferirà coca, xocolata i beguda i es dinarà a Santa Perpètua de Gaià portant-se cadascú el seu dinar.

El dia 2 de maig serà el torn de l’etapa del Pont d’Armentera a Salomó (19 km). En aquesta es passarà per Montferri. Se sortirà a les 9.30 h des de la plaça del Cafè, es podrà visitar Santes Creus i per dinar cadascú es pot portar el seu o hi haurà opció d’adquirir coques de recapte.

I el 3 de maig es farà el tram de Salomó a la desembocadura del riu Gaià (16 km). En aquest cas se sortirà a les 10h del casal de Salomó i es farà un dinar de fideuà a la Riera de Gaià.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres