Camp de treball a Santa Coloma de Queralt per recuperar l’entorn de la ruta dels molins
L’activitat es farà del 13 al 17 de juliol i del 20 al 24 de juliol

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Ajuntament de Santa Coloma de Queralt, amb el suport de l’Oficina Jove de la Conca i l’organització de Quàlia, posa en marxa un camp de treball per a joves de 12 a 17 anys (a partir de 1r d’ESO en endavant) per recuperar la resclosa i l’aqüeducte de la ruta dels molins a Santa Coloma de Queralt.
L’activitat es farà del 13 al 17 de juliol i del 20 al 24 de juliol, de 9 a 13.30 h, i es combinaran tasques tècniques amb activitats culturals i lúdiques.
Els participants crearan un pòdcast sobre la memòria dels molins, faran un mural col·laboratiu amb Àlex Trull, realitzaran activitats de natura amb la Sínia i faran sortides a Montblanc i un circuit d’aventura.
Les inscripcions ja estan obertes.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
