Els Veguers de Montblanc participen a la cercavila de la Festa Major de Vallmoll

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Seguint l’activitat dels “Amics dels Gegants” de Montblanc, aquest passat dissabte 17 d’agost van visitar la població de Vallmoll, per participar a la seva Festa Major.
Els Veguers de Montblanc van acompanyar als gegants de Vallmoll en la cercavila de Festa Major, juntament amb els gegants de la Pessigolla de Valls, els gegants del Passeig Torroja de Tarragona, el Ball de Bastons de l’Espluga de Francolí i el Moll i els Diables de Vallmoll.
Una trentena de montblanquins van acompanyar als Veguers en aquesta cercavila, juntament amb els grallers de la colla de la capital de la Conca. La jornada es va iniciar a les 6 de la tarda a la Plaça Major, donant el tret de sortida amb l’encesa dels diables locals. Els carrers de la població van acollir la cercavila que de nou va cloure a la mateixa Plaça Major amb tot un seguit d’actuacions de lluïment dels diferents grups de cultura popular i tradicional catalana. La vetllada va continuar amb l’exhibició castellera de la Colla Vella dels Xiquets de Valls.
Retorn de la visita
Els Gegants de Vallmoll van estar a Montblanc durant les passades Festes de Sant Maties, i ara fou el torn dels montblanquins que els van correspondre amb la seva visita.
Aquest cap de setmana, els Amics dels Gegants agafaran de nou l’autocar per viatjar fins al Pirineu lleidatà, on gaudiran de l’estada a La Seu d’Urgell en motiu del 70è aniversari dels gegants d’aquesta ciutat.
Els Veguers de Montblanc van acompanyar als gegants de Vallmoll en la cercavila de Festa Major, juntament amb els gegants de la Pessigolla de Valls, els gegants del Passeig Torroja de Tarragona, el Ball de Bastons de l’Espluga de Francolí i el Moll i els Diables de Vallmoll.
Una trentena de montblanquins van acompanyar als Veguers en aquesta cercavila, juntament amb els grallers de la colla de la capital de la Conca. La jornada es va iniciar a les 6 de la tarda a la Plaça Major, donant el tret de sortida amb l’encesa dels diables locals. Els carrers de la població van acollir la cercavila que de nou va cloure a la mateixa Plaça Major amb tot un seguit d’actuacions de lluïment dels diferents grups de cultura popular i tradicional catalana. La vetllada va continuar amb l’exhibició castellera de la Colla Vella dels Xiquets de Valls.
Retorn de la visita
Els Gegants de Vallmoll van estar a Montblanc durant les passades Festes de Sant Maties, i ara fou el torn dels montblanquins que els van correspondre amb la seva visita.
Aquest cap de setmana, els Amics dels Gegants agafaran de nou l’autocar per viatjar fins al Pirineu lleidatà, on gaudiran de l’estada a La Seu d’Urgell en motiu del 70è aniversari dels gegants d’aquesta ciutat.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
