Gran Festa Major a la Guàrdia dels Prats

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
ls Prats hem pogut viure una de les Festes Majors més intenses dels últims anys. Amb quatre dies i mig de duració, es van poder veure i participar en diferents activitats i actes per a totes les edats.
Tot va començar dimecres dia 14 amb la “Bike-beer”. Mentre uns pedalaven dalt d’una bici d’allò més curiosa, uns altres jugaven a les “bitlles catalanes”.
A l’endemà, durant el matí, es va fer un mercat del trasto on petits i grans venien o intercanviaven els seus “trastos”.
A la tarda, el futbol-sala va enfrontar als benjamins de la Guàrdia i les seves nenes que van quedar empatats.
També hi va haver una gran assistència a la conferència a càrrec del Sr. Jaume Felip, que va continuar amb la seva tercera part de La Guàrdia dels Prats a l’època medieval.
A la nit, acompanyats d’un bon rom cremat, vam gaudir de les havaneres de Vent de Garbí.
Divendres, els nens van participar d’una simulació de conducció, un circuit d’habilitats a càrrec de l’empresa TCC i a la tarda, cucanyes, ping-pong, futbolí i una xocolatada per poder aguantar totes aquestes activitats.
A la nit, tot i que la pluja ens va fer una mala passada, vam haver de traslladar els actes previstos fer a la plaça, a la Sala de la nostra pedania. Així doncs, allà, vam poder veure una projecció de fotografies que recollien totes les activitats fetes a la Guàrdia des de la Festa Major del 2012 fins al mes de juliol.
En acabar i sense perdre el fil, un bingo familiar acompanyat d’un bon còctel de cava va fer que agaféssim forces per després aguantar la Disco-mòbil fins a les 4 de la matinada.
Dissabte al matí, tots els nens podien participar en el ja clàssic concurs de dibuix i tothom qui volia, va participar en el concurs de truites. En aquest, vam poder tastar deu truites diferents.
A la tarda, la “Xicalla de la Guàrdia”, ens van sorprendre amb la seva funció que any rere any assagen durant l’estiu, per tots nosaltres. Enguany ens van representar La Guardiavisió, fent de diferents cantants que han passat al llarg dels anys per el festival d’Eurovisió.
Ja arribada la nit, el ball de nit amb el grup Almas Gemelas va tancar un dia en el que la pluja també ens va donar algun ensurt.
L’últim dia de Festa Major, diumenge, hi va haver l’Ofici Solemne a l’Església Parroquial, on es va fer l’homenatge a la persona més gran, la Sra. Maria Martí Capdevila, i on vam gaudir de l’actuació de la Coral Flor de Lis. En sortir, van tocar els grallers de la Guàrdia que van estrenar la samarreta de grallers que l’associació de veïns els hi va regalar per la seva gran tasca, i també van actuar els Gegant i Nanos de Montblanc. Durant aquestes diferents actuacions, es va fer també un clàssic en aquesta festa, que és, el Vermut.
En arribar la tarda, per als més petits, es va poder fer una passejada amb ponis. El Club Hípic Conca de Barberà, va portar a la nostra pedania dos ponis per fer d’allò més contens als menuts.
El futbol-sala infantil, també ens va distreure durant la tarda enfrontant Montblanc contra la Guàrdia.
Entretant, a la Sala, es preparava el sopar de germanor de la nit, que es va fer a la plaça de l’Església i que va tenir una assistència de gairebé tres-centes persones. Aquest va estar amenitzar amb la música de l’orquestra Himalaya. Durant aquest sopar, es va fer l’entrega de premis de les bitlles catalanes, concurs de dibuix, concurs de truites i concurs de fotografia. També es va fer el tradicional Ball del Fanalet i Ball de Rams.
Uns focs artificials, sorpresa per a tothom, van posar punt i final a aquesta gran Festa Major. Esperem que el proper any, tot vagi tan bé com ha anat aquest any, i si més no, millorar-ho. Donem les gràcies a tota la gent que va poder ser partícip de la nostra Festa Major.
Tot va començar dimecres dia 14 amb la “Bike-beer”. Mentre uns pedalaven dalt d’una bici d’allò més curiosa, uns altres jugaven a les “bitlles catalanes”.
A l’endemà, durant el matí, es va fer un mercat del trasto on petits i grans venien o intercanviaven els seus “trastos”.
A la tarda, el futbol-sala va enfrontar als benjamins de la Guàrdia i les seves nenes que van quedar empatats.
També hi va haver una gran assistència a la conferència a càrrec del Sr. Jaume Felip, que va continuar amb la seva tercera part de La Guàrdia dels Prats a l’època medieval.
A la nit, acompanyats d’un bon rom cremat, vam gaudir de les havaneres de Vent de Garbí.
Divendres, els nens van participar d’una simulació de conducció, un circuit d’habilitats a càrrec de l’empresa TCC i a la tarda, cucanyes, ping-pong, futbolí i una xocolatada per poder aguantar totes aquestes activitats.
A la nit, tot i que la pluja ens va fer una mala passada, vam haver de traslladar els actes previstos fer a la plaça, a la Sala de la nostra pedania. Així doncs, allà, vam poder veure una projecció de fotografies que recollien totes les activitats fetes a la Guàrdia des de la Festa Major del 2012 fins al mes de juliol.
En acabar i sense perdre el fil, un bingo familiar acompanyat d’un bon còctel de cava va fer que agaféssim forces per després aguantar la Disco-mòbil fins a les 4 de la matinada.
Dissabte al matí, tots els nens podien participar en el ja clàssic concurs de dibuix i tothom qui volia, va participar en el concurs de truites. En aquest, vam poder tastar deu truites diferents.
A la tarda, la “Xicalla de la Guàrdia”, ens van sorprendre amb la seva funció que any rere any assagen durant l’estiu, per tots nosaltres. Enguany ens van representar La Guardiavisió, fent de diferents cantants que han passat al llarg dels anys per el festival d’Eurovisió.
Ja arribada la nit, el ball de nit amb el grup Almas Gemelas va tancar un dia en el que la pluja també ens va donar algun ensurt.
L’últim dia de Festa Major, diumenge, hi va haver l’Ofici Solemne a l’Església Parroquial, on es va fer l’homenatge a la persona més gran, la Sra. Maria Martí Capdevila, i on vam gaudir de l’actuació de la Coral Flor de Lis. En sortir, van tocar els grallers de la Guàrdia que van estrenar la samarreta de grallers que l’associació de veïns els hi va regalar per la seva gran tasca, i també van actuar els Gegant i Nanos de Montblanc. Durant aquestes diferents actuacions, es va fer també un clàssic en aquesta festa, que és, el Vermut.
En arribar la tarda, per als més petits, es va poder fer una passejada amb ponis. El Club Hípic Conca de Barberà, va portar a la nostra pedania dos ponis per fer d’allò més contens als menuts.
El futbol-sala infantil, també ens va distreure durant la tarda enfrontant Montblanc contra la Guàrdia.
Entretant, a la Sala, es preparava el sopar de germanor de la nit, que es va fer a la plaça de l’Església i que va tenir una assistència de gairebé tres-centes persones. Aquest va estar amenitzar amb la música de l’orquestra Himalaya. Durant aquest sopar, es va fer l’entrega de premis de les bitlles catalanes, concurs de dibuix, concurs de truites i concurs de fotografia. També es va fer el tradicional Ball del Fanalet i Ball de Rams.
Uns focs artificials, sorpresa per a tothom, van posar punt i final a aquesta gran Festa Major. Esperem que el proper any, tot vagi tan bé com ha anat aquest any, i si més no, millorar-ho. Donem les gràcies a tota la gent que va poder ser partícip de la nostra Festa Major.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
