Accident mortal a la N-240 a L’Espluga de Francolí
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest passat dissabte dia 24, es va registrar un accident mortal de trànsit a la N-240, al punt quilomètric 42, a l’altura de L’Espluga de Francolí.
Els Mossos d'Esquadra van rebre l’avís del sinistre a les 08.50 h. Per causes que encara s'estan investigant, hi va haver una col•lisió frontal entre dos turismes. A conseqüència de l’accident, va morir el conductor d’un dels vehicles. El sinistre va fer a més 7 ferits de diversa consideració, que van ser traslladats per efectius del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) a l’hospital Vall d’Hebron i al Joan XXIII.
En l’accident, hi van intervenir 7 patrulles dels Mossos d’Esquadra, 4 dotacions de Bombers de la Generalitat, 2 ambulàncies i 2 helicòpters medicalitzats del Sistema d’Emergències Mèdiques.
La via va ser tallada en el punt de l’accident fins a les 11.20 h. S’han fet desviaments per la C-14 a Montblanc i per vies locals.
Els Mossos d'Esquadra van rebre l’avís del sinistre a les 08.50 h. Per causes que encara s'estan investigant, hi va haver una col•lisió frontal entre dos turismes. A conseqüència de l’accident, va morir el conductor d’un dels vehicles. El sinistre va fer a més 7 ferits de diversa consideració, que van ser traslladats per efectius del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) a l’hospital Vall d’Hebron i al Joan XXIII.
En l’accident, hi van intervenir 7 patrulles dels Mossos d’Esquadra, 4 dotacions de Bombers de la Generalitat, 2 ambulàncies i 2 helicòpters medicalitzats del Sistema d’Emergències Mèdiques.
La via va ser tallada en el punt de l’accident fins a les 11.20 h. S’han fet desviaments per la C-14 a Montblanc i per vies locals.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
