Els petits dimonis de la Colla Infantil dels Dimonis de Montblanc llueixen a l’Aquelarre de Cervera

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat dissabte dia 31 d’agost, la colla infantil dels Dimonis de Montblanc van anar a les festes de l’aquelarre de Cervera.
Els petits dimonis s’ho van passar molt be, van gaudir molt durant tot el recorregut, tant els nens amb les forques com la resta de la colla que toquen el timbal. Va ser un gran correfoc on petits, grans i pares vàrem gaudir molt d’una tarda diferent i tota la colla junta.
També volíem donar les gràcies als dimonis de la colla gran que van acompanyar als petits a gaudir de la tarda,i sobretot, donar les gràcies als pares que van estar en tot moment pendents dels seus fills i ajudant-nos en tot el que necessitàvem.
El President: Els Dimonis de Montblanc, parlant
Estimat/ada lector/a que comparteix la nostra notícia. L’entitat Dimonis de Montblanc vol fer-vos partícips del nostre proper 30è aniversari que és compleix el 2 de febrer del 2014 per carnaval. Amb l’alegria que comporta aquesta notícia, volem convidar a tothom si us ve de gust a entrar a formar part de la colla , tant de la gran com de la infantil , ja que, la nostra tasca és agermanar la gent de la vila a través d’una tradició tan nostra com és la cultura del foc.
Però desgraciadament no tot són celebracions. D’ un temps ençà una sèrie de persones s’han encarregat de dividir i difamar aquesta colla. Degut a les acusacions sobre la junta directiva de l’entitat acusant-nos de lladres i davant de les informacions d’altres colles que preocupats ens avisaven que algú està anunciant que la colla dels Dimonis de Montblanc havia desaparegut, des de la junta i membres de l’entitat ens veiem en la obligació d’aclarir aquesta situació. L’únic que volem és que la vila de Montblanc sàpiga que totes i cadascuna d’aquestes acusacions són totalment falses i que tant la junta com els integrants de la colla som una colla digne, noble i amb il·lusió, amb ganes de treballar i que tothom gaudeixi del que està fent. Sense ofendre i amb respecte. Donant les gràcies als nostres col·laboradors de Montblanc, ajuntament i a tothom que ens ajuda a que això cada any sigui millor. SALUT I FOC
Els petits dimonis s’ho van passar molt be, van gaudir molt durant tot el recorregut, tant els nens amb les forques com la resta de la colla que toquen el timbal. Va ser un gran correfoc on petits, grans i pares vàrem gaudir molt d’una tarda diferent i tota la colla junta.
També volíem donar les gràcies als dimonis de la colla gran que van acompanyar als petits a gaudir de la tarda,i sobretot, donar les gràcies als pares que van estar en tot moment pendents dels seus fills i ajudant-nos en tot el que necessitàvem.
El President: Els Dimonis de Montblanc, parlant
Estimat/ada lector/a que comparteix la nostra notícia. L’entitat Dimonis de Montblanc vol fer-vos partícips del nostre proper 30è aniversari que és compleix el 2 de febrer del 2014 per carnaval. Amb l’alegria que comporta aquesta notícia, volem convidar a tothom si us ve de gust a entrar a formar part de la colla , tant de la gran com de la infantil , ja que, la nostra tasca és agermanar la gent de la vila a través d’una tradició tan nostra com és la cultura del foc.
Però desgraciadament no tot són celebracions. D’ un temps ençà una sèrie de persones s’han encarregat de dividir i difamar aquesta colla. Degut a les acusacions sobre la junta directiva de l’entitat acusant-nos de lladres i davant de les informacions d’altres colles que preocupats ens avisaven que algú està anunciant que la colla dels Dimonis de Montblanc havia desaparegut, des de la junta i membres de l’entitat ens veiem en la obligació d’aclarir aquesta situació. L’únic que volem és que la vila de Montblanc sàpiga que totes i cadascuna d’aquestes acusacions són totalment falses i que tant la junta com els integrants de la colla som una colla digne, noble i amb il·lusió, amb ganes de treballar i que tothom gaudeixi del que està fent. Sense ofendre i amb respecte. Donant les gràcies als nostres col·laboradors de Montblanc, ajuntament i a tothom que ens ajuda a que això cada any sigui millor. SALUT I FOC
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
