Escola Oficial d’Idiomes al Centre de Recursos Pedagògics de la Conca de Barberà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Centrre de Recursos Pedagògics de la Conca de Barberà informa dels cursos extensius d’anglès per al nou curs 2013-2014 de 4t i 5è d’EOI.
Informació per al nou alumnat
Es considera nou alumnat aquelles persones que no han fet cap curs extensiu dins del Pla d’Impuls de l’Anglès en una EOI o extensió durant el curs acadèmic 2012-2013.
En l’apartat Vacants disponibles es relacionen les places vacants de 4rt i 5è nivell, un cop fetes les matrícules de l’antic alumnat.
Criteris per a l’assignació de les places
1. Professorat de centres que tenen vigent un Pla de llengües estrangeres (PELE o PILE) o un Acord de coresponsabilitat Departament d’Ensenyament (ACDE) o un Pla d’autonomia de centre (PAC) que prevegi actuacions específiques amb les llengües estrangeres.
2. Professorat implicat en la impartició de cicles formatius en llengua anglesa.
3. Professorat que estigui en un centre que participa en un Programa d’aprenentatge permanent (PAP): Comenius, Grundtvig, Leonardo da Vinci, Erasmus.
Gratuïtat
La matrícula del curs 2013-14 es gratuïta per al professorat que accedeix a l’EOI a través d’una plaça del Pla d’impuls de l’anglès.
Procés de sol·licitud i vacants disponibles
Les persones interessades han de formalitzar una sol·licitud telemàtica, del 2 al 9 de setembre de 2013.
Les llistes de sol·licituds d’admeses es publicaran el 16 de setembre de 2013.
Tot el professorat admès s’ha de presentar el dia 18 de setembre de 2013 a les 18h a la seva EOI de Tarragona de la qual depenen els cursos que es fan al Centre de recursos de la Conca, per tal de presentar l’acreditació corresponent al nivell que demana o per fer la prova de nivell. Per a més informació CRP Conca de Barberà 977 860471 [email protected].
Trobareu la sol·licitud i les vacants disponibles a la pàgina WEB de l’XTEC
http://www.xtec.cat/web/formacio/llengues/accions_llengues_estrangeres_curriculars/angles_eoi
Com cada any, una professora de l’EOI de Tarragona es desplaça al CRP de la Conca per impartir les classes oficials d’anglès (Pla d’Impuls) en dimarts i dijous. Enguany van ser impartides per Àngels Omohijuano, que van ser molt profitoses i va anar molt bé. Es va impartir 3r i 4t d’EOI com mostren les fotografies amb mestres de la Conca, Alt Camp, Baix Camp i altres.
És important aprofitar aquest avantatge de poder estudiar anglès a prop i no haver de desplaçar-se massa. El Departament d’Ensenyament ho fa possible perquè el professorat es pugui preparar millor. Esperem poder seguir el curs vinent i també fóra molt bo poder impartir alguns cursos més baixos per tornar a començar una altra vegada perquè s’hi puguin incorporar altres mestres i professors que necessiten fer 2n i 3r d’EOI.
Informació per al nou alumnat
Es considera nou alumnat aquelles persones que no han fet cap curs extensiu dins del Pla d’Impuls de l’Anglès en una EOI o extensió durant el curs acadèmic 2012-2013.
En l’apartat Vacants disponibles es relacionen les places vacants de 4rt i 5è nivell, un cop fetes les matrícules de l’antic alumnat.
Criteris per a l’assignació de les places
1. Professorat de centres que tenen vigent un Pla de llengües estrangeres (PELE o PILE) o un Acord de coresponsabilitat Departament d’Ensenyament (ACDE) o un Pla d’autonomia de centre (PAC) que prevegi actuacions específiques amb les llengües estrangeres.
2. Professorat implicat en la impartició de cicles formatius en llengua anglesa.
3. Professorat que estigui en un centre que participa en un Programa d’aprenentatge permanent (PAP): Comenius, Grundtvig, Leonardo da Vinci, Erasmus.
Gratuïtat
La matrícula del curs 2013-14 es gratuïta per al professorat que accedeix a l’EOI a través d’una plaça del Pla d’impuls de l’anglès.
Procés de sol·licitud i vacants disponibles
Les persones interessades han de formalitzar una sol·licitud telemàtica, del 2 al 9 de setembre de 2013.
Les llistes de sol·licituds d’admeses es publicaran el 16 de setembre de 2013.
Tot el professorat admès s’ha de presentar el dia 18 de setembre de 2013 a les 18h a la seva EOI de Tarragona de la qual depenen els cursos que es fan al Centre de recursos de la Conca, per tal de presentar l’acreditació corresponent al nivell que demana o per fer la prova de nivell. Per a més informació CRP Conca de Barberà 977 860471 [email protected].
Trobareu la sol·licitud i les vacants disponibles a la pàgina WEB de l’XTEC
http://www.xtec.cat/web/formacio/llengues/accions_llengues_estrangeres_curriculars/angles_eoi
Com cada any, una professora de l’EOI de Tarragona es desplaça al CRP de la Conca per impartir les classes oficials d’anglès (Pla d’Impuls) en dimarts i dijous. Enguany van ser impartides per Àngels Omohijuano, que van ser molt profitoses i va anar molt bé. Es va impartir 3r i 4t d’EOI com mostren les fotografies amb mestres de la Conca, Alt Camp, Baix Camp i altres.
És important aprofitar aquest avantatge de poder estudiar anglès a prop i no haver de desplaçar-se massa. El Departament d’Ensenyament ho fa possible perquè el professorat es pugui preparar millor. Esperem poder seguir el curs vinent i també fóra molt bo poder impartir alguns cursos més baixos per tornar a començar una altra vegada perquè s’hi puguin incorporar altres mestres i professors que necessiten fer 2n i 3r d’EOI.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
