“Els dimecres Tapa!” finalitza sent tot un èxit

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El mes d’agost s’acomiada i finalitza Els dimecres Tapa! a la vila ducal. L’experiència s’ha de considerar un èxit de participació, pel que respecta al nombre d’establiments que han participat i també pel públic que regularment ha assistit als bars i restaurants de la “ruta”. També podem afirmar que els clients han valorat molt positivament l’esforç dels establiments per oferir uns productes i un servei acurats i de qualitat, com ho demostra la constant afluència de gourmets de totes les edats, sexe i condició social, durant els set dimecres que ha durat la campanya i el clima festiu i familiar que ha envaït els carres de la vila tots aquests dimecres.
La dinàmica ha estat molt semblant a la de l’any passat i la intensitat d’afluència de públic ha dibuixat una corba amb un ritme ascendent les primers setmanes i decreixent les darreres, en les que, a més, el temps ha començat a fer figa i els barcelonistes estaven pendents de guanyar la Supercopa.
Encara disposeu d’uns dies per lliurar les butlletes, amb els vuit segells diferents i la vostra valoració de les millors tapes, als establiments participants. Per no interferir amb la Festa Major de Montblanc, ampliem el termini de lliurament fins el 15 de setembre. Recordeu que cada establiment participant sorteja un sopar per a dues persones o servei equivalent..., no us ho podeu perdre.
En nom de tots els establiments participants, volem agrair als montblanquins i les montblanquines, als amics de la Conca i a tots els visitants, la seva participació, la seva cordialitat i la seva paciència quan, en algun moment puntual, a alguns dels establiments se’ns ha col·lapsat el servei. Moltes gràcies a tots, que tingueu una fantàstica Festa Major i un magnífic final d’estiu. Recordeu que a Montblanc i la Conca de Barberà, la restauració i el comerç locals sempre treballen per vosaltres.
La dinàmica ha estat molt semblant a la de l’any passat i la intensitat d’afluència de públic ha dibuixat una corba amb un ritme ascendent les primers setmanes i decreixent les darreres, en les que, a més, el temps ha començat a fer figa i els barcelonistes estaven pendents de guanyar la Supercopa.
Encara disposeu d’uns dies per lliurar les butlletes, amb els vuit segells diferents i la vostra valoració de les millors tapes, als establiments participants. Per no interferir amb la Festa Major de Montblanc, ampliem el termini de lliurament fins el 15 de setembre. Recordeu que cada establiment participant sorteja un sopar per a dues persones o servei equivalent..., no us ho podeu perdre.
En nom de tots els establiments participants, volem agrair als montblanquins i les montblanquines, als amics de la Conca i a tots els visitants, la seva participació, la seva cordialitat i la seva paciència quan, en algun moment puntual, a alguns dels establiments se’ns ha col·lapsat el servei. Moltes gràcies a tots, que tingueu una fantàstica Festa Major i un magnífic final d’estiu. Recordeu que a Montblanc i la Conca de Barberà, la restauració i el comerç locals sempre treballen per vosaltres.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
