Victòria dels veterans contra el Fornàs en el partit del Memorial Joan Ramon Dulcet

Esports

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Ara fa poc més d’un any, que el nostre malaurat excompany Joan Ramon ens va deixar i nosaltres només podíem fer una cosa en el seu record: jugar un partit de futbol.  

No va ser un partit qualsevol i, per aquest motiu, penso que els montblanquins van fer un gran partit, tal com ho demostra el resultat final de 4-1, contra un gran rival com és el Fornàs. Volem agrair les mostres de condol dels jugadors vallencs envers la família del Joan Ramon, amb algun excompany també a les seves files. Volem agrair també la presència a les grades d’una petita representació de l’Ajuntament montblanquí i de tots els que hi van ser per presenciar aquest matx.

El partit va ser dominat per uns jugadors montblanquins que comencen a agafar ritme envers uns vallencs que jugaven el seu primer partit de pretemporada, tot i així, van donar mostres de la seva gran qualitat i, si no hagués estat perquè els de la Conca ho van fer quasi tot bé, el resultat hauria estat diferent. De fet, els vallencs van ser els qui marcaven primer en una errada defensiva dels nostres. Poc després, arribava l’empat i encara marcarien 2 gols més abans d’acabar aquesta primera meitat.

La segona part no va ser tan vistosa com la primera i només es va marcar un gol més, ja a les acaballes del partit, que deixava d’aquesta manera el resultat final amb aquest 4-1.

De moment, els veterans montblanquins estan disputant molt bona pretemporada. Demà dissabte juguen a Alcover, que serà un tres per un contra l’Alcover i el Pont d’Armentera, l’últim matx abans del començament de la lliga el següent cap de setmana.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres