Sortida del BTT Sarral a la platja

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Per tercer any consecutiu, el Club Ciclista BTT Sarral va organitzar una sortida des de Sarral fins a la platja Llarga, a Tarragona. La sortida va tenir lloc el passat diumenge 8 de setembre.

Un total de 16 bikers van prendre lloc en aquesta sortida, que s’iniciava a Sarral a dos quarts de nou del matí. El recorregut es feia per camí pràcticament en la seva totalitat, evitant trepitjar l’asfalt. De Sarral a Cabra del Camp i, a continuació, cap al Pla de Santa Maria, on es feia una parada per esmorzar. 

Des del Pla, el recorregut discorria pels municipis d’Alió, Nulles, Renau, el Catllar i, des d’aquí, a la platja Llarga. Un dinar de germanor amb bikers i acompanyants va cloure la sortida.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres