Vint alumnes cursen aquest any P3 a l’Escola Martí Poch de l’Espluga de Francolí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
S’acaba l’estiu i... comença l’escola! Per molts és un moment desitjat i per d’altres potser no tant, però el més important és que els/les mestres de l’Escola Martí Poch volem fer que aquest procés sigui al més agradable possible.

L’adaptació i l’adquisició d’hàbits són els dos pilars fonamentals a treballar amb els nens i les nenes que inicien aquesta etapa. En aquest sentit, el procés d’adaptació és un moment clau ja que marcarà el desenvolupament del curs. Cal ser pacients, reflexius, flexibles...

Les primeres setmanes de P3 esdevenen un moment amb unes característiques pròpies que el fan únic i irrepetible: inici de curs, infants que no han anat mai a l’escola, i d’altres que ja estan familiaritzats, la separació dels pares i mares, relació amb adults i infants desconeguts, i un espai nou i per conèixer... En aquest procés posem en joc diferents estratègies per afrontar una situació nova, tant pels infants, com per les famílies i com pels mestres.

Aquest any a P3 han iniciat el curs 20 alumnes. És un grup molt alegre i amb moltes ganes de treballar i d’aprendre. El procés d’adaptació és molt bo i, de mica en mica, anem adquirint una bona dinàmica d’aula.

Com a cuiners davant d’una nova recepta, ens trobem davant els ingredients que ens poden portar, amb èxit, a la cocció d’un bon curs.
Des de l’escola us desitgem un bon inici de curs!
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres