Primer partit de lliga i primera victòria dels veterans montblanquins

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Com molt bé diu el titular, primer partit i primera victòria dels veterans montblanquins, contra un dels millors equips del grup com és el Roda de Berà, un dels clàssics de la lliga i que sempre ocupa posicions capdavanteres amb jugadors molt avesats però de gran qualitat sobretot a la davantera.

Els de la Conca surten molt concentrats a jugar aquest matx, conscients de la dificultat del rival i, sobretot, amb una matinal de molta calor, a dosificar forces per la manca d’efectius per jugar.

La igualtat i el respecte són la tònica dominant en el transcurs de tot el partit.  El posicionament defensiu de tots dos equips és perfecte i no per aquest motiu deixa d’haver-hi ocasions de gol.

Els primers de marcar són els de Roda, amb un esplèndid gol després del llançament d’una falta a la mateixa línia de l’àrea. Els nostres, però, no afluixen i poc després aconsegueixen marcar amb un gol d’autèntica constància de tot l’equip. Amb aquest empat a un gol, s’arriba a la fi de la primera meitat.

La segona meitat comença si fa o no fa com la primera, amb la diferència que les forces comencen a anar justetes per un i altre equip.
El segon gol dels montblanquins arriba amb una pilota a l’espai, que és aprofitada i enviada al fons de la xarxa. Poques ocasions de gol més que deixen el resultat final amb aquest ajustat 2-1 per als nostres.

En definitiva, com ja hem dit abans és molt important començar la lliga amb una victòria, i més si és contra un dels equips que estaran de ben segur al final de la lliga al capdavant de la classificació.

Aquest cap de setmana es juga també en diumenge al camp del Pla de Santa Maria, esperem que els veterans aconsegueixin la victòria en un partit que es preveu força interessant i igualat.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres