S’inicia un projecte de voluntariat per als menjadors escolars

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Des del Consell Comarcal, a través de l’Àrea d’Ensenyament, en col·laboració amb el Pla Local d’Inclusió Social (PLIS), s’engega un programa per incorporar persones voluntàries com a suport als monitors dels menjadors escolars dels municipis de la comarca.

El projecte neix a partir de la demanda d’alguns menjadors escolars de la comarca, els quals, tot i complir amb la ràtio de monitors reglada, fan palesa la necessitat de comptar amb més personal per així assolir els objectius que es contemplen en el projecte educatiu dels menjadors escolars.

Les tasques de les persones voluntàries es basarien a donar suport les tasques dels monitors i vetllar pels objectius del menjador. Alguns d’aquests objectius podrien ser destacant l’adquisició d’hàbits alimentaris, de salut i d’higiene.

El voluntariat es promourà als menjadors escolars dels municipis de Barberà de la Conca, l’Espluga de Francolí, Montblanc, Solivella, Sarral i Vimbodí i Poblet.

Si esteu interessats a ser un dels voluntaris del menjador escolar, podeu posar-vos en contacte amb Gemma Nadal, cap de l’Àrea d’Ensenyament del Consell Comarcal, que us explicarà el funcionament del voluntariat.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres