S’obren les inscripcions pel Pessebre Vivent de l’Espluga

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els organitzadors del Pessebre Vivent de l’Espluga de Francolí han començat a treballar per la tercera edició que es farà aquest Nadal. De moment ja s’han obert les inscripcions dels actors i actrius que encarnaran els diferents personatges, i també per les persones que sense voler convertir-se en figures de pessebre vulguin participar en el muntatge.
Es poden fer omplint un formulari a través d’internet o recollint la butlleta d’inscripció a la Merceria Morató abans del 15 d’octubre. Aquest és el tercer any que la població celebrarà aquest pessebre, recuperat l’any 2009 en record al que durant els anys 60 i 70 es va celebrar a la Cova de la Font Major.
Aquell any van passar-hi uns 800 visitants, mentre que en l’última edició, l’any 2011, van visitar-lo més dues-mil persones. La iniciativa d’escampar-lo pels carrers del nucli antic seguirà aquest any amb un nou recorregut pel barri de l’antic castell.
Tot tipus de personatges
La inscripció al Pessebre Vivent està oberta a tot tipus de dones i homes de totes les edats, joves, infants, i propietaris d’animals, a més de la resta d’espluguins que vulguin ajudar en el muntatge.
L’organització també demana als veïns dels carrers de l’Abadia, Ponç Hug de Cervera, de les Parres, el Castell i el carrer Ametllers, i dels carrers del voltant, que s’impliquin en l’acte.
A més, la Comissió Organitzadora dels actes ofereix la possibilitat que les entitats i agrupacions que es vulguin sumar a la iniciativa puguin adherir-se a l’acte que ja compta amb el suport de la Confraria del Sant Enterrament, els Armats de l’Espluga, l’Ajuntament de l’Espluga, la Parròquia de Sant Miquel, la Comissió de Reis, l’Espluga FM Ràdio i la Jove Granja de l’Espluga.
Es poden fer omplint un formulari a través d’internet o recollint la butlleta d’inscripció a la Merceria Morató abans del 15 d’octubre. Aquest és el tercer any que la població celebrarà aquest pessebre, recuperat l’any 2009 en record al que durant els anys 60 i 70 es va celebrar a la Cova de la Font Major.
Aquell any van passar-hi uns 800 visitants, mentre que en l’última edició, l’any 2011, van visitar-lo més dues-mil persones. La iniciativa d’escampar-lo pels carrers del nucli antic seguirà aquest any amb un nou recorregut pel barri de l’antic castell.
Tot tipus de personatges
La inscripció al Pessebre Vivent està oberta a tot tipus de dones i homes de totes les edats, joves, infants, i propietaris d’animals, a més de la resta d’espluguins que vulguin ajudar en el muntatge.
L’organització també demana als veïns dels carrers de l’Abadia, Ponç Hug de Cervera, de les Parres, el Castell i el carrer Ametllers, i dels carrers del voltant, que s’impliquin en l’acte.
A més, la Comissió Organitzadora dels actes ofereix la possibilitat que les entitats i agrupacions que es vulguin sumar a la iniciativa puguin adherir-se a l’acte que ja compta amb el suport de la Confraria del Sant Enterrament, els Armats de l’Espluga, l’Ajuntament de l’Espluga, la Parròquia de Sant Miquel, la Comissió de Reis, l’Espluga FM Ràdio i la Jove Granja de l’Espluga.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
