La UE Espluga 2013-2014 es va presentar davant la seva afició

Esports

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat dissabte la UE Espluga va fer la presentació de la nova temporada y de tots els seus equips davant la seva afició.

Va ser un dia fantàstic on jugadors, familiars, cos tècnic, la Junta i representants de l’Ajuntament van poder gaudir d’una bona estona, d’un pica-pica i d’un partit amistós dels Amateurs de la UE contra el Rocafort.

Cal destacar també l’homenatge que des de la UE es va voler fer a l’antic president, Gerard Flor, i al vicepresident Paco Bascón, agraïnt els seus anys de dedicació i treball  al club. El nou president, Jordi Bota, agafa el relleu amb molta il·lusió i ganes de seguir pel bon camí i de portar la Unió, amb l’ajuda de tots, allà on es mereix.

Enguany, el club compta amb 92 jugadors repartits en diferents equips: Baby, Prebenjamí, Benjamí, Aleví, Infantil (principal novetat de la temporada), Femení i Amateur. L’objectiu de la UE és seguir millorant tècnicament els seus equips i seguir fomentant els valors de l’esport, com el companyerisme, la solidaritat, el treball i l’esforç, entre els seus jugadors.

Des de la UE es vol donar les gràcies a totes aquelles persones que han fet possible l’adquisició d’un desfibril·lador per les seves instal·lacions. És un fet molt important i han comprovat que, tal i com s’esperaven, la col·laboració i el suport dels espluguins i aficionats en general ho ha fet realitat.

També a l’Ajuntament, pels esforços que està fent per millorar l’estat del camp de futbol i la resta d’instal·lacions de la UE, tot i les dificultats econòmiques que  tots estem patint.

La nova temporada arrenca amb moltes ganes i s’espera que els resultats positius vagin arribant, per tal de seguir treballant amb aquesta il·lusió dia rere dia.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres