Els alumnes del Joan Amigó participen en una investigació internacional de telefonia mòbil

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els alumnes de l’Institut que disposen de telèfon mòbil amb el sistema operatiu Android participaran, de forma voluntària, en un estudi a nivell internacional anomenat Mobi-Expo (http://www.mbkds.net/mobi-expo), que pretén investigar l’exposició que tenen els adolescents en utilitzar el mòbil a prop del cap.

Aquest estudi s’emmarca en un altre de més extens, anomenat Mobi-Kids (http://www.mbkds.net), que té com a objectiu analitzar si existeix una relació entre l’ús del mòbil a prop del cap i el desenvolupament de tumors cerebrals.

Finançat per la Unió Europea i en 13 països
Aquests projectes estan finançats per la Unió Europea, i s’estan portant a terme en 13 països europeus.

A part de col·laborar amb el projecte, es pretén utilitzar les dades obtingudes per treballar l’estadística amb els alumnes a les corresponents classes de matemàtiques.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres