Excel·lent concert d’orgue, interpretat a Santa Maria

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’església de Santa Maria de Montblanc va acollir el passat diumenge dia 28 de setembre, un nou concert d’orgue, que novament va estar marcat per la qualitat tant dels organistes com de les peces interpretades i la bona assistència de públic.

El programa de diumenge va ser el següent:
• Marc Cubero:
- Aria de la Suite nº3 (J.S. Bach).
- Summer time (Cole Porter), amb Judit Campdepedrós al saxo.
- Carmina Burana (Carl Orff).

•  Brigit Amorós:
- Minuet BWV Anh. 113 (J.S. Bach).
- Cant dels ocells, amb veu de Josep M. Cardona.

•  Francesc Busquets:
- Melodia nº1 (César Frank).
- Sonata nº16 (Antonio Soler).

•  Cristina Ollé:
- Fuga à primi toni (Johann Klemm).
- Humoresque “l’organo primitivo” (Pietro A. Yon).

•  Pepita Olivé:
- Verso para TE DEUM nº10 (Antonio Soler).
- Verso para TE DEUM nº8 (Antonio Soler).

•  Miquel Rovirosa:
- Vater unser im Himmelreich BWV (J.S. Bach).
- Canzona en Rem BWV588 (J.S. Bach).

•  Joan Martí Zapateri
- Andante (F. Boëly).
- Fugueta nº5 (G.F. Händel).
- Ramon Viñas:
- Voluntari Opus VII nº9 (Charles John Stanley).
- Preludi i fuga nº24 (J.S.

•  Francesc Bonastre                          
- Fulla d’Àlbum.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres