Els Gegants i els Nans de Montblanc, en el centenari dels Gegants de Molins de Rei

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat diumenge 29 de setembre, els gegants i nans de Montblanc vam participar en la trobada de gegants a Molins de Rei amb motiu del seu centenari, on participaven unes 63 parelles de gegants durant tot el dia.
En els actes del matí participaven els nans, vam gaudir d’un magnífic dia, una cercavila i, tot seguit, actes de presentació.
A la jornada de la tarda participaven juntament amb els gegants, a la cercavila de lluïment dels gegants centenaris i emblemàtics de Catalunya, on nosaltres, els gegants i nans de Montblanc hi participàvem juntament amb altres colles centenàries com Reus, Molins de Rei, els gegants de la ciutat de Barcelona, Gegants de Santa Maria del Mar (Barcelona) , entre d’altres i on cada colla feia el seu ball més representatiu. Els gegants i nans de Montblanc ballàvem al mig de la plaça de la vila de Molins de Rei amb un encatifat vermell l’Amparito Roca i així vam representar la nostra vila. Per acabar, ens acomiadàvem amb un castell de foc a quarts de deu de la nit.
Ara ens toca preparar a nosaltres pel proper 2014 el nostre 150è aniversari amb la col·laboració de l’ajuntament de Montblanc, que serà celebrat el 6 de setembre de 2014 i, fins i tot, tenim ja el cartell.
En els actes del matí participaven els nans, vam gaudir d’un magnífic dia, una cercavila i, tot seguit, actes de presentació.
A la jornada de la tarda participaven juntament amb els gegants, a la cercavila de lluïment dels gegants centenaris i emblemàtics de Catalunya, on nosaltres, els gegants i nans de Montblanc hi participàvem juntament amb altres colles centenàries com Reus, Molins de Rei, els gegants de la ciutat de Barcelona, Gegants de Santa Maria del Mar (Barcelona) , entre d’altres i on cada colla feia el seu ball més representatiu. Els gegants i nans de Montblanc ballàvem al mig de la plaça de la vila de Molins de Rei amb un encatifat vermell l’Amparito Roca i així vam representar la nostra vila. Per acabar, ens acomiadàvem amb un castell de foc a quarts de deu de la nit.
Ara ens toca preparar a nosaltres pel proper 2014 el nostre 150è aniversari amb la col·laboració de l’ajuntament de Montblanc, que serà celebrat el 6 de setembre de 2014 i, fins i tot, tenim ja el cartell.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
