El Gran Recapte d’Aliments a Catalunya ja compta amb 5.000 voluntaris, però encara se’n necessiten 10.000 més!

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
En menys de dues setmanes, la resposta de la ciutadania a la crida que feia el Banc dels Aliments el passat 26 de setembre ha estat immillorable.

A través del web i de les línies telefòniques, prop de 5.000 persones s’han donat d’alta fins avui com a voluntaris per al Gran Recapte. Ara, la tasca d’aconseguir els 10.000 restants continua, i compta amb l’ajuda d’una campanya de difusió que, amb el lema “Volem donar una bona notícia”, i protagonitzada per destacats periodistes, s’emet a través de diferents mitjans de comunicació catalans.

Cinc anys consecutius del gran Recapte d’Aliments de Catalunya
Per cinquè any consecutiu, els quatre Bancs dels Aliments de Catalunya organitzen el gran Recapte d’Aliments a Catalunya amb l’objectiu de donar resposta a les urgències alimentàries de les persones més necessitades.

Per fer-ho possible es necessiten 15.000 voluntaris en més de 1.300 punts de recollida a supermercats i mercats arreu de Catalunya, els dies 29 i 30 de novembre.

Des del 26 de setembre els ciutadans poden registrar-se com a voluntaris o coordinadors a la següent pàgina web www.granrecapte.com.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres