L’AE Montblanc Futbol Sala va presentar els seus equips

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El dissabte passat l’AE Montblanc futbol sala va presentar els seus equips al pavelló municipal de Montblanc.
La tarda es va iniciar amb el partit de l’equip sènior masculí va jugar enfront de l’equip tarragoní Futbolpax Tarragona. Un partit força anivellat en els primers minuts, però l’equip montblanquí es va anant apoderant amb el seu joc del partit, que va finalitzar amb el resultat de 8-6.
Tot seguit, es va dur a terme la presentació dels equips, que es va iniciar amb els més petits de la casa.
Els nou equips són:
• Prebenjamins: Trobades Consell Esportiu Conca de Barberà.
• Benjamí: lliga Alt Camp i Conca de Barberà.
• Infantil masculí: lliga territorial Camp de Tarragona.
• Infantil femení: lliga provincial Tarragona.
• Cadet masculí: lliga territorial Camp de Tarragona.
• Cadet /Juvenil femení: lliga provincial Tarragona.
• Juvenil masculí: 2a Divisió Catalana.
• Sènior Femení: 1a Divisió Catalana.
• Sènior masculí: 2a Divisió Catalana.
Un a un, els equips varen anar sortint i anomenant el nom dels jugadors o jugadores que en formen part, i es feien la fotografia de rigor. Al finalitzar, es va dur a terme una fotografia conjunta.
Seguidament, es va jugar el partit de l’equip sènior femení enfront també de l’equip del Futbolpax Tarragona. Un partit dominat en tot moment per l’equip montblanquí, que va imposar el seu joc. El resultat va ser de 6-0, i serveix de preparació de l’inici de la lliga el proper 19 d’octubre enfront del Tortosa-Ebre.
El diumenge era el torn de dos equips de l’escola que també es van enfrontar als equips del Futbolpax Tarragona.
Els primers van ser l’equip cadet masculí, que feia el seu primer partit i que es va veure superat per l’equip tarragoní, molt més rodat que els nostres. El resultat va ser de 4-8. Després va ser el torn de l’equip juvenil masculí, que també jugava el seu primer partit i enfront d’un rival molt conjuntat. El resultat va ser de 2-7.
El Club vol agrair a l’Ajuntament de Montblanc, patrocinadors, familiars dels/de les jugadors/es la seva col·laboració perquè seguim gaudint d’aquest esport a Montblanc i la Conca.
I, per descomptat, volem agrair als nostres jugadors/es i als/a les entrenadors/es l’esforç que hi fiquen any rere any.
Us convidem que vingueu a veure i animar els nostres equips aquesta temporada.
Proper partit
Diumenge dia 13 a les 12 h es disputarà el proper partit al pavelló municipal de Montblanc. Serà el sènior femení AE MONTBLANC - POBLA DE MONTORNÈS.
La tarda es va iniciar amb el partit de l’equip sènior masculí va jugar enfront de l’equip tarragoní Futbolpax Tarragona. Un partit força anivellat en els primers minuts, però l’equip montblanquí es va anant apoderant amb el seu joc del partit, que va finalitzar amb el resultat de 8-6.
Tot seguit, es va dur a terme la presentació dels equips, que es va iniciar amb els més petits de la casa.
Els nou equips són:
• Prebenjamins: Trobades Consell Esportiu Conca de Barberà.
• Benjamí: lliga Alt Camp i Conca de Barberà.
• Infantil masculí: lliga territorial Camp de Tarragona.
• Infantil femení: lliga provincial Tarragona.
• Cadet masculí: lliga territorial Camp de Tarragona.
• Cadet /Juvenil femení: lliga provincial Tarragona.
• Juvenil masculí: 2a Divisió Catalana.
• Sènior Femení: 1a Divisió Catalana.
• Sènior masculí: 2a Divisió Catalana.
Un a un, els equips varen anar sortint i anomenant el nom dels jugadors o jugadores que en formen part, i es feien la fotografia de rigor. Al finalitzar, es va dur a terme una fotografia conjunta.
Seguidament, es va jugar el partit de l’equip sènior femení enfront també de l’equip del Futbolpax Tarragona. Un partit dominat en tot moment per l’equip montblanquí, que va imposar el seu joc. El resultat va ser de 6-0, i serveix de preparació de l’inici de la lliga el proper 19 d’octubre enfront del Tortosa-Ebre.
El diumenge era el torn de dos equips de l’escola que també es van enfrontar als equips del Futbolpax Tarragona.
Els primers van ser l’equip cadet masculí, que feia el seu primer partit i que es va veure superat per l’equip tarragoní, molt més rodat que els nostres. El resultat va ser de 4-8. Després va ser el torn de l’equip juvenil masculí, que també jugava el seu primer partit i enfront d’un rival molt conjuntat. El resultat va ser de 2-7.
El Club vol agrair a l’Ajuntament de Montblanc, patrocinadors, familiars dels/de les jugadors/es la seva col·laboració perquè seguim gaudint d’aquest esport a Montblanc i la Conca.
I, per descomptat, volem agrair als nostres jugadors/es i als/a les entrenadors/es l’esforç que hi fiquen any rere any.
Us convidem que vingueu a veure i animar els nostres equips aquesta temporada.
Proper partit
Diumenge dia 13 a les 12 h es disputarà el proper partit al pavelló municipal de Montblanc. Serà el sènior femení AE MONTBLANC - POBLA DE MONTORNÈS.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
