Detingut per cultivar una plantació de marihuana en una finca de la pedania de Lilla

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra de la comissaria de Montblanc (Conca de Barberà) van detenir el passat 1 d’octubre un home de 47 anys, de nacionalitat espanyola i veí d’Alió (Alt Camp), com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública

 La detenció és el resultat de la col·laboració entre els Agents Rurals i els Mossos d’Esquadra, en tenir coneixement que d’una plantació de marihuana en una finca de la pedania de l’Illa, pertanyent al municipi de Montblanc.

 El mateix dia de la detenció, els  Mossos van personar-se a l’esmentada finca i van localitzar dues persones. Una era el propietari de la plantació i l’altre era un treballador que instal·lava un sistema de reg.

 Després d’inspeccionar el lloc, els agents van comissar una cinquantena de plantes de marihuana que van localitzar entre una plantació d’oliveres i una petita zona boscosa propera al lloc. També van comissar diversos estris i productes que utilitzaven per al cultiu.

 El propietari de la finca va quedar detingut per la seva implicació en un delicte contra la salut pública. Després de declarar en dependències policials, va quedar en llibertat en l’espera de ser citat al jutjat que instrueix el cas.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres